Pearson
Localização: São Paulo – SP
Descrição da Vaga: Job Description:Quem nós somos?A Pearson, maior empresa de aprendizagem do mundo busca uma equipe #GenteBoa para tornar a nossa missão e valores possíveis. Estamos sempre reavaliando a forma como aprendemos, seja uma criança em nosso próprio ambiente ou uma comunidade de ensino ao redor do mundo. Somos pessoas ousadas, pensadoras e inovadoras. É o que nos motiva para explorar novas fronteiras em um ambiente que nos apoia como somos e nos inspira a sermos sempre melhores.Ao pressionar os limites da tecnologia – e uns aos outros para superar esses limites – criamos sementes de aprendizagem que se tornam o catalisadoras das inovações do mundo, sejam essas pessoais ou globais, grandes e pequenas.Quem Procuramos:We are seeking a dynamic Sales Operations Administrator to join our team. This role is responsible for being the enhanced support for large IT customers in Brazil/LATAM for Exam Voucher transactions. This role is responsible for working with internal teams and systems to ensure orders are being processed and invoiced in a timely manner. Responsible for working with customers to setup accounts, respond to questions/concerns, monitor key order metrics, and complete some accounting monitoring activities.Key Responsibilities:
- Review pending orders and specific customers’ requests to ensure excellent customer service and customer experience.
- Provide troubleshooting assistance for customer orders, account statuses and relevant problems.
- Setup outbound meetings with clients to review questions and issues.
- Coordinate product and system demos with customers.
- Act as support bridge between local customers and global support teams.
- Vendor empanelment at customer end.
- Customer operational support.
- Customer engagement for operational aspects of sales work.
- Manage sales process operations and coordinate legal/functional documentation for sales process.
- Monitor performance indicators.
- Manage sales tracking tools and report on important information.
- Stay up to date with new product and feature launches.
- Suggest sales process improvements.
Para dar match com essa vaga, é importante que você tenha:
- Fit with Pearson culture.
- Proven work experience as a Sales support specialist, Sales support associate, or Customer Service associate.
- Understanding of legal/functional paperwork around sales processes in Brazil/LATAM.
- Hands on experience with ERP and CRM systems.
- Proficiency with MS Office Suite, particularly MS Excel.
- In-depth understanding of sales principles and customer service practices.
- Analytical and multitasking skills.
- Teamwork and motivational skills.
- Excellent communication skills in both Spanish and English.
Vantagens em ser #GenteBoa
- Home office
- Auxílio Home Office
- Horários Flexíveis
- Assistência médica
- Assistência Odontológica
- Assistência ao bem-estar dos colaboradores
- Seguro de Vida
- Vale refeição
- Convênio farmácia
- Desconto em nossas franquias de idiomas
- Desconto em livros de ensino de idiomas
- Pearson University
- Auxílio Creche
- Birthday off
- Licença maternidade e licença paternidade estendidas – Para as mamães 6 meses e para os papais 1 mês.
Se você se encaixa no perfil e tem nossos valores, venha logo ser #GenteBoa!!
Nome da Empresa: Pearson
Salário:
Candidatar-se a vaga!
Para se candidatar a esta vaga visite jobviewtrack.com.