Empresa contrata

Sales Operations Administrator – LATAM

Pearson

Titulo da Vaga: Sales Operations Administrator – LATAM

Localização: São Paulo – SP

Descrição da Vaga: Job Description:Quem nós somos?A Pearson, maior empresa de aprendizagem do mundo busca uma equipe #GenteBoa para tornar a nossa missão e valores possíveis. Estamos sempre reavaliando a forma como aprendemos, seja uma criança em nosso próprio ambiente ou uma comunidade de ensino ao redor do mundo. Somos pessoas ousadas, pensadoras e inovadoras. É o que nos motiva para explorar novas fronteiras em um ambiente que nos apoia como somos e nos inspira a sermos sempre melhores.Ao pressionar os limites da tecnologia – e uns aos outros para superar esses limites – criamos sementes de aprendizagem que se tornam o catalisadoras das inovações do mundo, sejam essas pessoais ou globais, grandes e pequenas.Quem Procuramos:We are seeking a dynamic Sales Operations Administrator to join our team. This role is responsible for being the enhanced support for large IT customers in Brazil/LATAM for Exam Voucher transactions. This role is responsible for working with internal teams and systems to ensure orders are being processed and invoiced in a timely manner. Responsible for working with customers to setup accounts, respond to questions/concerns, monitor key order metrics, and complete some accounting monitoring activities.Key Responsibilities:

  • Review pending orders and specific customers’ requests to ensure excellent customer service and customer experience.
  • Provide troubleshooting assistance for customer orders, account statuses and relevant problems.
  • Setup outbound meetings with clients to review questions and issues.
  • Coordinate product and system demos with customers.
  • Act as support bridge between local customers and global support teams.
  • Vendor empanelment at customer end.
  • Customer operational support.
  • Customer engagement for operational aspects of sales work.
  • Manage sales process operations and coordinate legal/functional documentation for sales process.
  • Monitor performance indicators.
  • Manage sales tracking tools and report on important information.
  • Stay up to date with new product and feature launches.
  • Suggest sales process improvements.

Para dar match com essa vaga, é importante que você tenha:

  • Fit with Pearson culture.
  • Proven work experience as a Sales support specialist, Sales support associate, or Customer Service associate.
  • Understanding of legal/functional paperwork around sales processes in Brazil/LATAM.
  • Hands on experience with ERP and CRM systems.
  • Proficiency with MS Office Suite, particularly MS Excel.
  • In-depth understanding of sales principles and customer service practices.
  • Analytical and multitasking skills.
  • Teamwork and motivational skills.
  • Excellent communication skills in both Spanish and English.

Vantagens em ser #GenteBoa

  • Home office
  • Auxílio Home Office
  • Horários Flexíveis
  • Assistência médica
  • Assistência Odontológica
  • Assistência ao bem-estar dos colaboradores
  • Seguro de Vida
  • Vale refeição
  • Convênio farmácia
  • Desconto em nossas franquias de idiomas
  • Desconto em livros de ensino de idiomas
  • Pearson University
  • Auxílio Creche
  • Birthday off
  • Licença maternidade e licença paternidade estendidas – Para as mamães 6 meses e para os papais 1 mês.

Se você se encaixa no perfil e tem nossos valores, venha logo ser #GenteBoa!!

Nome da Empresa: Pearson

Salário:


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Para se candidatar a esta vaga visite jobviewtrack.com.